onsdag 11. april 2012

Skating Playlist March / April 2012


Klassisk musikk er vel og bra til kunstløp - for all del! Men av og til blir man rett og slett dritlei av den "pripne" musikken! ;) Da er det godt å bytte den ut med noe helt annet! Jeg pleier som regel å bytte den ut med liste-musikk, fra mtv billboard, vg topp 20, nrk mp3, Enegy, Radio 1, og u name it. Men av og til hender det at jeg blir litt fedd up av denne musikken også (iallfall hvis jeg har hørt de samme sangene om og om og om igjen!), og da pleier jeg å switche over til punk og rock. ;)

Jeg innser at dette ikke er helt A4 musikk hva kunstløp angår, men noen ganger er det faktisk fantastisk deilig å skate til denne typen musikk! Særlig om man er litt deppa, stressa, sinna, lei seg for noe som har hendt, irritert på kjæresten e.l. Da funker denne musikken som bare fyyyyy! ;)

The Gift - Seether
Numb - Linkin Park
The way I am - Staind
Breakdown - Seether
Breakout - Foo Fighters
I got a war - Gluecifer
Pass Slowly - Seether
Slither - Velvet Revolver
Rise above this - Seether
Learn to fly - Foo Fighters
I dare you - Shinedown
This Afternoon - Nickelback
She hates me - Puddle Of Mudd
Your love is a lie - Simple Plan
Not meant to be - Theory of a Deadman
Breathe you in - Thousand Foot Krutch
Sex Type Thing - Stone Temple Pilots
Somewhere I belong - Linkin Park
I can wait forever - Simple Plan
Monkey Wrench - Foo Fighters
Second Chance - Shinedown
I`d do anything - Simple Plan
Dont Cry - Guns N Roses
Dont believe - Seether
So far away - Staind
FMLYHM - Seether
Crazy - Simple Plan
Fake it - Seether

Ingen kommentarer: