tirsdag 13. september 2011

Girly Stuff: Joico Ice


Joico Ice Molder er fast innventar på baderomshyllen min. Jeg skal være ærlig og innrømme at jeg liker molderen delvis fordi den heter ice, hehe. Men rett skal være rett, Joico er et bra merke, og viden kjent for sin gode reconstructor (blant annet).

Ice Molder gir bra hold i håret, uten at håret blir tungt og klissete. I tillegg har den en behagelig karamell-aktig lukt (dvs jeg synes den lukter litt toffee/karamell-aktig. Jeg skjønner ikke hvordan diverse butikker kan påstå at den lukter sitron..?!!?? hehe).

Joico Ice Molder..;

Brukte faktisk denne for 10-12 år siden, da jeg var 16-18 år..(herregud, er det virkelig såå lenge siden??!!), og på den tiden kom molderen i en mye søtere, is-aktig emballasje. <3 ..;

Slik så den ut på den tiden..;
Skulle nesten ønske at de kunne relansere den gamle versjonen.. ;)

Brukte også Joico Ice Controller Gel en periode.. Dette var en helt super hår-gele, som holdt håret dønn på plass, både når jeg skatet ute på isen, og ellers hvor jeg måtte finne på å fly rundt. ;) Også denne kom i en tilsvarende søt forpakning, og jeg husker jeg ble kjempelei meg da den gikk ut av produksjon. =(

Joico Ice Controller Gel..;

Ettersom Joico ikke har laget en fornyet utgave av Ice Controller Gel, blir Spiker gel`en det nærmeste man kommer..;

Joico Ice Spiker..;


Har riktignok ikke prøvd denne enda (går fremdeles og venter på at den nåværende gele`en på badet skal bli tom, hehe).. ;)

Ingen kommentarer: