onsdag 3. august 2011

Countdown


Da er nedtelling til sesongstart og åpning av is-hallen offesielt begynt!


Om 2-3 uker kan vi omsider gli over speilblank, glattpolert skøyte-is igjen! Wheehee!! =D

Som jeg gleder meg! =D =D



Jeg tror ikke de fleste (ikke-skatere) virkelig forstår hvor frustrerende det egentlig er å måtte gå 3,5 måned hvert eneste år, uten å få drive med det man liker aller best. "Er det så lenge da?" spurte typen. "Ja du kan jo prøve å gå 3,5 måned uten Plasma-TV´n, MacBook`en, Iphonen, Ipad`n, Playstasion`en og Pc`n, så kan vi snakkes" svarte jeg. Nei huff, 3 måneder uten data-duppedittene sine syntes han hadde vært uutholdelig. ;) Av og til skulle jeg ønske at jeg fremdeles var en hardbarket fotballjente. Alt hadde vært så mye enklere da. Da kunne jeg lekt meg nede på kunstgresset eller grusbanen hele sommeren, hele året rundt. Og ikke gått rastløs rundt i stampe og ventet utålmodig på at det nok en gang skal bli høst og at isflaten skal bli tilgjengelig igen.

Jeg har ikke skatet siden 31. april. :-O Jeg har riktignok hatt to-tre økter med Pic-Skates på asfalt og i gymsal, men det blir ikke på langt det samme som å fly bortover isen! Ikke har jeg gjort noe særlig off ice trening i sommerferien heller, hverken snurring på off-ice-spinneren, styrke eller stretching. =S Ser for meg at jeg kommer til å bli super-svimmel etter to små scratch-piruetter, og tryne med hodet først ned i isen. Slik blir det når man har hatt feire. Ordentlig sommerferie! ;)

Jeg har vært ihjelsliten etter praksisen dette vår-semesteret, har stort sett gått på sparebluss siden overstått eksamen. Eneste treningen i sommerferien, ble derfor svømming i hav og basseng da jeg var på Rhodos. <3



Det skal bli herlig å kle seg i varme skate-tights, lune fleecegensere, og trange skøytestøvler igjen, og gå fra lummert Bergens-vær med 22 svettende varmegrader, og lengtende inn i en disig ishall, med en lufttemperatur på en 2-3 grader (kanskje minusgrader hvis vi er heldig). <3

*Waiting for skating*

Ingen kommentarer: