mandag 22. september 2014

Girly Stuff: Kånken Ice Blue!



Kånken Classic i fargen Ice Blue (hvilken farge skulle jeg ellers tatt!?!)..  ;)

(..med blitz)..

Denne fargen er jo ganske knæsj og utradisjonell, men av en eller annen grunn ble jeg helt forelska i den, og vips, - så hadde jeg min første, lille, nusselige Kånken-sekk! Perfekt til små og lengre gå-turer i fjellet, en tur i svømmehallen, eller til oppbevaring av skøyte-klær på vei til trening i ishallen! =)

(..uten blitz)..

Noe av det alle kommenterer første gang de ser denne sekken, er at "det må da være veldig ubehagelig å gå med den, siden den har så enkle og smale reimer". Men den er faktisk helt utrolig god å ha på ryggen (noe man ikke skulle tro bare ved å se på reimene!).


Reimene har justerbar lengde og trykk-knapper, så man kan stramme inn og evt. feste reimene til sekken, slik at man kan bruke sekken som en veske istedenfor, med bærehanker på toppen..


På hver av sidene er det en lomme med plass til drikkeflaske e.l.


De to hankene på toppen kan evt festes sammen til en` bærehank.. 


På innsiden av sekken er det en stor lomme i ryggen, med ryggstøtte / sitteunderlag i skum-isopor. Jeg ser at mange velger å fjerne sitteunderlaget (da blir sekken mindre "firkantet" og får en mer avrundet form og et mer "baggy" utseende).


Dersom man bruker sekk til skøytene istedenfor vanlig bag eller skøytebag, er Kånken Classic litt i minste laget (da passer Kånken Laptop 17 Inches mye bedre), men til oppbevaring av ekstra skøyte-klær, vannflaske, bunga pads osv, er den helt perfekt å ha med i ishallen! =) 

Ingen kommentarer: