tirsdag 21. august 2012

Ready, Set, Skate!!! =D


ISKANTEN HAR ÅPNET!!! WHEEHEEE!!! =D

I går åpnet altså ishallen igjen, og alle skøyte-entusiaster kan nok en gang fly over isen og få etterlengtet lindring av skøyte-abstinensen som har herjet i beina de siste 2-3 måndene. =D

Jeg har såå utroolig lyst å flyy avgårde og skate med en eneste gang, men forberedelser til mastergrad eksamen min legger dessverre en midlertidig stopper for det. All work, no play. :-/

Men nå er iallfall sesongen i gang igjen, og bare vissheten om at isen ligger der og bare venter på meg, og at jeg om ikke lenge vil føle isen under beina igjen, får meg til å ta piruetter av glede på stuegulvet.




Og i disse tunge stunder, trenger jeg virkelig noe som gjør meg litt glad og gir meg en pause fra triste tanker og tomrom. Selv når livet generelt ellers suger, finner jeg alltid trøst og glede i skøytingen. 

Skøytingen gjør meg alltid glad, uansett hvordan livet måtte være ellers.  

*@*

Ingen kommentarer: