fredag 24. februar 2012

Girly Stuff; Hello Kitty Protective Gear


Når jeg skater utendørs skater jeg alltid med Ipod. Mange andre isprinsesser bruker også mobilen eller mp3-spilleren sin som musikk-kilde ute på isen. Jeg vet ikke hvordan det er i resten av landet, men de spiller aldri musikk på utendørsbanen i Bergen. Det er ikke alltid de har musikk i ishallen heller (eller de spiller veldig dårlig musikk, hehe), og da er det veldig kjekt å kunne ha sin egen musikk på Ipod`n som back-up!! (..særlig når betjeningen i ishallen plutselig er forduftet og omtrent umulig å få tak i!). ;)

Har man fornuftige klær med innerlommer og glidelåser, ligger Iphone og Ipod ganske "save and secrure" i lomma. Har man hettegenser med kengurulommer derimot.. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har vært midt i en piruett, og musikken plutselig har bråstoppet fordi Ipodn har blitt slyyynget ut av kengurulommen som en firkantet mini-frisbee i 100 km/t.

Etter x antall flyvende Ipoder kjøpte jeg en lys rosa protective case i gummi (siden gummi har mer friksjon eller "tak" på isen enn en såpeglatt hardcase). I tillegg kjøpte jeg denne lille, søte beskyttelses-sokken, med bilde av masse iskrystaller og Hello Kitty som står på skøyter. =D

Kitty loves ice skating!! =D

Bruker man mobil eller mp3-spiller ute på isen, er det lurt å polstre den godt, uansett om det er i form av hardcase, rubber case, protective sock, pannebånd, småhansker, votter, ullsokker e.l. Jeg har prøvd litt av hvert, og det meste funker. Anything goes! ;)

Happy Skating! <3

2 kommentarer:

"Bella" sa...

Bare elsker bloggen din :)

Anne C. sa...

Sv, Bella: Takk! Veldig koselig å høre! =)